Zwroty
Oferujemy komfortowe i szybkie zwroty bielizny przez Paczkomaty Inpost. Na dokonanie zwrotu jest aż 100 dni od otrzymania zamówienia, więc masz czas na zastanowienie, czy odzież Ci naprawdę odpowiada! W przypadku, gdy bielizna damska nie spełnia Twoich oczekiwań, dokonaj darmowego zwrotu. Poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić.
Pamiętaj: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Przez charakter sprzedawanych towarów prosimy o mierzenie dolnych części garderoby na swoją bieliznę. Artykuły brudne, z usuniętymi metkami, nie będą weryfikowane przez producenta i będziemy zmuszeni odrzucić zwrot.
Reklamacje
Staramy się prowadzić sprzedaż jedynie bielizny wysokiej jakości. Jeśli jednak okaże się, że produkt posiada wady, możesz go zareklamować u producenta przez Zaelia.pl.
Oferujemy dwa lata, od otrzymania produktu, na zgłoszenie reklamacji. Jako jeden z największych sklepów z bielizną w Polsce, mamy stały i bardzo dobry kontakt ze wszystkimi producentami, dzięki czemu reklamacje bielizny rozpatrywane są szybko!
Reklamacja jest w pełni darmowa i obowiązuje identyczna procedura jak w przypadku zwrotów.
Jak dokonać zwrotu/reklamacji?
1. Znajdź paragon
Do przeprocesowania zwrotu potrzebna jest nam kopia paragonu lub numer zamówienia.
2. Przygotuj paczkę
Zapakuj i dobrze zabezpiecz przesyłkę. Do opakowania nie trzeba wkładać żadnego formularza!W przypadku zwrotu: włóż produkt do oryginalnego opakowania. Pamiętaj, aby towar nie posiadał śladów użytkowania. Zabrudzone artykuły nie będą weryfikowane u producenta.Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe i inne delikatne produkty należy odesłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi.
3. Zarejestruj i nadaj zwrot/reklamację
Zarejestruj zwrot lub reklamację korzystając ze strony www.wygodnezwroty.pl To bardzo proste! Wystarczy, że wyszukasz sklep Zaelia i wypełnisz formularz. Po wygenerowaniu kodu umieść go na pudełku, a następnie korzystając z niego umieść paczkę w dowolnie wybranym przez siebie paczkomacie. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i do paczkomatów. Nie odbieramy paczek odesłanych do punktów odbioru osobistego oraz innych placówek i urzędów Poczty Polskiej.
4. Czekaj na informacje
Jak tylko twoja paczka do nas dotrze, zostanie zarejestrowana w systemie i otrzymasz e-mailowo jej numer. W przypadku reklamacji produktu zostanie ona rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu. Po zaakceptowaniu zwrotu otrzymasz 100% zwrotu środków, tą samą metodą jaką dokonałeś płatności. Pieniądze za otrzymamy towar są zwracane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, bez dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.